سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادداشتی برای شهید هادی

داداش ابراهیم سلام

الان که همه خوابند ، دلم می خواست با شما درد و دل کنم

داداش ابراهیم :
می خواهم امسال محرم با شما همراه باشم
می خواهم با یاد شما و هرکارخوبی  انجام می دهم _هدیه کنم به روح بلند شما

فقط .....
فقط می شود لطفی به حال من کنی
دستم را بگیری تا محرم امسال  بسیار متفاوت و خوب باشم

می خواهم حتی کوچترین گناهی هم نکنم
می خواهم پاک و خالص باشم ...
می خواهم هرکس به من بدی کرد در حقش خوبی کنم .

می خواهم هرکس به من حرف بد زد  یا توهینی کرد دیگه  برام اهمیت نداشته باشه

حالاداداش ابراهیم می شه همانطور که من دوست دارم محرم را با شما و‌شهدا باشم
می شه لطفی کنید و شما هم حواستون به من باشه

داداش ابراهیم:
اگراین دل خواست بلرزه  _نگذارید
خودتون بلد هستید چطور باید به یک نفر کمک کرد تا بخدا برسه .....

پس کمک کنید
دلم را ......
 دستم را ....
قلبم را .....
روح وروانم را......
فکرم را......
و تمام وسایلی که به من مربوط هست _ ازلوث وجود شیطان  پاک کنم

قول می دهم همه اینهارا همین الان انجام دهم ...پاک کنم

فقط منتظر هستم تا شما هم کمکم کنید

داداش ابراهیم :
حال دلم را شما می فهمید
منتظر قدوم شما  هستم

الان لبخند رضایت بخش
#مهدی_فاطمه_عج را حس می کنم

من عهد می بندم با #شهید_ابراهیم_هادی
تا منو به امام زمانم برساند .


این یک عهد نامه هست که شما هم می توانید همین امشب عهدی با یک شهید ببندید تا پل صراط همراهتون  باشد

التماس دعای شهادت

                   یا علی مدد